Glasspremiär

Igår gick jag upp tidigt ock körde hem till mami för att tvätta lite tvätt
och slinga hennes hår! Efter det följde Josefin med mig hit och vi satt
ute ganska länge! Hade en hel del snack att ta igen ock skratten avlöste
verkligen varandra :) Morgan kom hem och vi åt middag allihopa!
Sen kom Emma hit o vi satt ute en stund till innan vi bestämde oss för att
köra till Hardy's och äta glass. Årets första mjukglass och det va godare
än jag kunde föreställa mig :)  Efter det skiljdes vi alla åt och jag körde hem
för att mysa med hjärtat ! Resten av kvällen mös vi i soffan till Hockeyn.

Nu ska jag städa lite här hemma, så vi hörs senare :)


Skaffa lite jävla självrespekt för fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0