Min helg

Igår ringde klockan ganska tidigt. Drog mig upp , slängde mig i
bilen och genomled en timmes body pump ! Så jävla skönt att ha det
gjort sen, så behöver man inte tänka på det under resten av dagen :)
Därefter körde jag hem. Snabbduschade och gjorde vid mig innan Moa
hämtade upp mig och vi körde till City Gross. Moa skulle nämligen handla
hem lite. Deras kyl var lite väl tom innan ;-) Hämtade senare Josefin och vi
körde ut till Moas hus på en kopp kaffe! Premiären :) & huset är ju sååå
fint. Får köra ut där nu en dag i veckan och se när alla möbler är på plats!
Efter det körde jag & J till Hässleholm. Skulle hämta upp ungarna!
Sen var vi här ute i trädgården resten av eftermiddagen! Ungarna njöt till tusen av friheten.
Dom bor ju i lägenhet annars. Morgan kom sen hem och vi lagade hamburgare
och pommes! Uppskattat ! Efter det kollade vi på 'Madagaskar 2' och sen spelade
vi monopol. :) Gick och lade oss vid halv 12. Då somnade man knappt fort! haha.

Gick upp redan vid 9 idag. Då hade Morgan redan kört iväg på drifting .
Jag & ungarna åt frukost i lugn o ro innan vi också körde upp till Hässleholm
för att kolla på driftingen. Ungarna tyckte att det var superkul och var helt i extas.
Efter ett tag började dom dock frysa och jag körde in hem dom.
Nu sitter jag här för att försöka uppdatera mig om vad som hänt igår o idag ;-)

Ikväll blir det nog middag hos svärmor! Har hört rykten om att där serveras
kalops idag, och det är ju ett tillfälle som inte får missas !


Kommentarer
Postat av: Emma

ser fram emot att träffa dig ikväll <3

2009-04-06 @ 16:52:29
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0