money, money, money

25:e idag, vilket innebär löning ! & det är aldrig fel :)
Blev ju inga mängder med pengar denna månaden och efter att ha fört
över lite skulder, betalat lite räkningar & lagt undan till klippningen så var
där inte mycket kvar. Men blir förhoppningsvis mycket mer nästa månad. 
Då är det ju dessutom min födelsedag och skatten kommer väl då någon gång med ? 

Idag är det återigen jätte varmt ute & då blir man ju bara på så bra humör :)
Ringde blomman (moa) för att höra avd hon hittade på idag.
Hon jobbade men skulle köra till Höör vid halv ett , för att klippa sig & handla.
Passar perfekt så hon kör inom här o hämtar upp mig :)
Jag har ju fortfarande ingen bil nämligen , and it sucks !
Morgan skulle dock försöka fixa golfen nu på söndag så att jag kan ha den nästa vecka.

Ikväll vet jag ännu inte vad som händer. Men visst blir man väl lite festsugen
när det är så fint väder ? jaja, de som känner mig vet hur velig jag är ;-)
Den som lever får se helt enkelt , en myskväll med världens finaste Morgan är aldrig fel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0