Skärtorsdagen

Vårvärmen har kommit tillbaka & det var på tiden :)
Igår var jag bara här hemma hela dagen och fixade lite.
Hjärtat kom hem vid fem och vi åt middag tillsammans!
Sen skulle han ju såklart kolla på hockeyn så då satte jag mig i bilen
och tutade iväg mot Emma där Emilia & Lolla redan befann sig.
Resten av kvällen spenderades där i soffan och vi kollade halvt på tv men
snackad mest! Körde hemåt vid 11 sen mös jag & M i soffan ett tag innan
det blev sängen. Hade dock sjukligt svårt att somna. Nog för att det
var fullmåne, jag brukar ha problem då. Låg istället o läste halva natten.

Sov därför ganska länge idag och det var jätteskönt !
Hjärtat skulle sluta redan 12 idag och sen skulle vi eventuellt till hans
mormor & morfar i eftermiddag. Får se ! Nu ska jag iallafall ut och njuta av vädret!

När jag vaknade upptäckte jag detta kärleskfulla sms från min svägerska:

Hej! När åker du? Själv drar jag vid
fyra tiden. Det mesta är klart, badat
katten i neon, satt lysdioder i hucklet,
fixar just nu hjullagren på kvasten.
Blir raketbräsnle i år! Om vi ändå
inte syns, önskar jag dig o de dina
en riktigt GLAD PÅSK !

Tack så mycket, Jessica! hahahahhahhaha :)


Kommentarer
Postat av: sofie

Saknar MIN Julia! <3

Glad påsk snäckan min!

2009-04-09 @ 14:31:39
URL: http://metrobloggen.se/sofieeifos
Postat av: Emma

hahaha, vilket bra sms! :-) din lilla häxa.. :-)





allt bra idag baby ? <3

2009-04-09 @ 15:05:19
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Emma

jag ringer när jag slutat jobb <3

vi kanske ska supa ner oss ikväll nämligen, men hinner kanske med en snabbis ;-P



<3

2009-04-09 @ 16:31:37
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0