taggad :)

Just nu sitter jag med hårfärg i hela huvudet & ikväll blir det festfestfest !
Har som sagt varit i Höör med Moa. Medans hon var o klippte sig
gick jag runder lite i Höör. Inte mycket till utbud , haha.
Fick iallafall med mig en bok , 'Svensk Maffia' .
Efter det körde vi till City Gross och inhandlade lite smått och gott.
Bland annat till ikväll :) Läsk, koncentrat & lime !

Nu ska jag försöka rota igenom min garderob och hitta nånting att ha på
mig ikväll. Konstigt är det, att garderoben är så full med kläder, väskor
och sjalar att man knappt kan stänga dörren. Men så fort man ska iväg
då har man ju verkligen inga kläder överhuvudtaget.. haha.

Ha en trevlig fredags kväll. I know I will ;-)


Kommentarer
Postat av: Emma

hej baby ! ær bara inne en snabbis på internet nu.. lånar en killes dator haha ! Ville bara sæga hej och att vi har det bra hær førutom att det ær SVINKALLT!!!!! typ 12 grader o riktigt blåsigt... brrr! Ær allt bra hemma? <3 saknar dig !

2009-04-25 @ 15:05:42
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0