Tisdag

Oj , va tiden rinner iväg & min uppdatering blir bara sämre o sämre.
Måste fan skräpa till mig! Helgen har flytit på hur mysigt som helst.
I fredags slappade jag & älsklingen här hemma. Drack någon öl och
spelade playstation. Mys <3 Sen kollade vi på film o somnade i soffan.
I lördags hade vi sovmorgon och resten av dagen var vi utomhus.
Räfsade löv och högtryckstvättade huset :) På kvällen blev vi bjudna på
grillat hos m & p. Det var gott som aldrig förr. Vi körde sen i samlad trupp till
Hardys där vi köpte glass av Josefin. Hon följde sen med oss hem & även
Jessica kom hit. Vi drack drinkar och bailey's och pratade om livet. Haha.
Kom i säng vid tre tiden och vaknade klockan 10 dagen efter.
Jessica körde hem ganska så direkt och jag & Josefin bestämde oss
för att njuta av solen :) Satt ute i flera timmar och jag lyckades såklart
bänna mig. På kvällen såg vi filmen Australia och bara slappade i soffan.
Josefin åkte hem när filmen var slut och jag & M mös bara i soffan sen :)

Igår drack jag kaffe med Emma. Förtår inte riktigt hur det ska gå nu när hon
ska va iväg i tre veckor. Kommer får allvarlig 'Emma-abstinens'.
På kvällen lagade jag och älsklingen en god middag <3

Nu har jag städat här hemma, uppdaterat mig i bloggvärlden & nu väntar duschen.
Snart kommer nämligen Sofie hit med bullar , sen kommer förhoppningsvis
även Emma :) Idag blir ännu en dag i solen ! Me love !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0