Tulpaner & fika

Det blev inget besök hos M's mormor&morfar.
Istället möttes jag upp M hos mina föräldrar och sen drack vi kaffe
med mami :) Satt och snackade lite allmänt, bland annat om min kommande
20års dag och allt vad det innebär med kalas & fest :) can't wait !
När vi suttit där ett tag körde jag & M upp i byn och handlade tulpaner.
Därifrån vidare till farmor&farfar! Dom blev minst sagt överraskade!
(förmodligen för att jag aldrig bara tittar förbi sådär) men oj, va tacksamma
dom gamla blir för bara en bukett blommor och en fika ! sweet .

Nu är vi i allafall hemma igen. Eller ja.. jag är iallafall.
Morgan har kört för att basta så jag hamnade här ett tag.
Vad som händer ikväll vet jag inte än, men jag känner mig rastlös.
Den som lever får se ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0