Underbart !

Oj , vad jag har varit dålig på att uppdatera här !
Som ni nog förstår så beror det självklart på att våren äntligen är
här! O så länge som jag har tjatat och längtat så tänker jag banne mig
befinna mig ute så länge solen lyser :) Jag har bestämt mig för att för första
gången nånsin försöka engagera mig i min trädgård. Först såg den ut som
en soptipp. Nu har jag dock röjt en hel del men där är mängder kvar att göra!
Så jag ska alldeles strax gå ut faktiskt!

Här har dessutom varit folk i stort sett hela dagarna! Vi har spenderat dagarna
med att sitta vid mina utemöbler och snacka, dricka kaffe & kedjeröka !
That's whats summer is all about !  För tillfället älskar jag livet :)

Jag kämpar fortfarande på med vikten! Har dock inte hänt något
drastiskt på sista tiden, så därför har jag inte skrivit så mycket om det här.
Jag kan dock berätta att jag har nu har lyckats med 10 kilo sen januari.
Så fort motivationen kommer tillbaka ska jag köra på hårdare igen och
då ska jag självklart uppdatera er här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0