Ullared & städparty

Igår ringde klockan 05.20 och jag fick snällt masa mig upp.
På med lite kläder innan jag hoppade in i bilen med älsklingen
som släppte av mig hos mami & papi i höör.
Vi kom kom sen ut i bilen relativt snabbt (med tanke  på att Josefin skulle med) ;-)
Vägen till Ullared gick snabbare är nånsin och endast en snabb rast krävdes ! 

    

 Väl i Ullared roffade vi snabbt åt oss varsin vagn & sen gick vi
som som i en dvala och provade kläder och fyllde våra vagnar !
Efter några timmar tog vi en paus. Betalade för våra köp så långt och
gick ut och åt lunch. Därefter fortsatte vi i ytterligare några timmar och tömde
våra konton på de sista kronorna där fanns kvar ! 
Gick sen i lite skoaffärer innan vi äntligen begav oss mot Höör igen.
Vägen hem var segare as always och vi stannade till och åt middag.
Jag var inte hemma här igen förrän lite över 21 . Ganska lång dag med andra ord.
Packade upp smågrejor innan jag däckade i soffan.
Jag fick skit mycket grejor med mig hem. Mest tråkiga saker som shampoo, balsam,
rengöringsmedel, tops o.s.v. Men även en hel del fint. 4 linnen, en kofta, ett skärp,
en hoodie, & två tröjor + ett skärp till M :) Filtar, plädar, kuddar (till soffan), tavlor and so on.

Imorse vaknade jag fem i nio av att Moa ringde. Jag gick upp och duschade & städade
lite snabbt. Sen passade jag på att byta gardiner och hänga upp en tavla medans jag
inväntade Moa. Vi gick igenom allt jag köpt och drack kaffe medans vi snackade skit :)
Lite senare dök även Emma upp och hela eftermiddagen spenderades i soffan där
vi varvade kaffe med te medans vi snackade om allt mellan himmel och jord !

Vid fem körde hon hem och nästan direkt efter kom Morgan hem !
Han duschade lite snabbt innan vi begav oss på 'städparty' . hahahah, jag vet att det
låter sjukt men det är faktiskt sant. Istället för tupperware-party eller underklädes-party
så var detta ett städparty. Som ni nog förstår så var det det absolut tråkigaste jag nånsin
varit på. (Vi kände oss tvungna att gå, vi valde alltså inte att frivilligt spendera en hel kväll åt det)
Eftersom att jag är som jag är (du vet vad jag menar, Emma) så kände jag mig tvungen
att köpa något. Jag och Morgan kollade snabbt igenom listan med produkter och
letade upp det billigaste. Slutsumman hamnade såklart ändå på nästan 400:-

När vi kom hem nu hade vi fortfarande inte ätit middag (klockan var närmre halv 10)
så vi plockade fram vitlöksbröd, räkor & vin. Sen tände vi ljus o mös i soffan ♥
Nu har hjärtat somnat & jag ska snart göra honom sällskap.

Bjuder på en bild på mitt vardagsrum som fått sig en 'makeover'  !
Tänk vilken skillnad lite filtar, ljus, växter & tavlor kan göra :)




Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahaha, julia du är en sjuk, sjuk människa ! :-)





älskar dig anyway :D <3<3<3

2009-04-16 @ 00:32:23
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: zlatans kompis

ey mannen asså jag respekterar daj o sånt ...

2009-04-16 @ 00:38:24
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHAHAH typiskt dig att köpa något på städpartyt !! vad fasen köpte du för 400 kr?? :D

2009-04-16 @ 00:40:19
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0