valborgsmässoafton

Äntligen börjar febern ge med sig :)
Den är långt ifrån helt borta men jag ligger iallafall inte halvt medvetslös
av den längre. Förkylningen har dock fått ny kraft & jag snörvlar
oavbrutet. Tveksamt om jag kan jobba imorgon alltså.

Gick upp ganska tidigt imorse för att slänga in vårt överkast i tvättmaksinen.
I och med att vi har varit utan tvättmaskin så länge så har vi ett jävla lager
med handdukar, kökshandukar, gardiner, sängkläder o.s.v.
Det har liksom inte blivit prioriterat. Om jag skulle köra hem till mamma med
tre maskiner tvätt så kändes det viktigare att få rena underkläder än att få
rena julgardiner. Jag har alltså hur mycket som helst som bara ligger o väntar.
Jag kommer få tvätta flera maskiner tvätt om dagen för att ha en chans att komma
ikapp. Tur iallafall att det är så härligt väder. Torkar ju på nolltid ute :)

Nog om min tvätt, haha. Ikväll är det alltså valborg. Vi har faktiskt inget
planerat. Blir väl till att dra fram grillen men i övrigt ta det lugnt. Jag har ju
en förkylning att motarbeta. Alkohol är väl knappast lösningen, eller? ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej älsklingen! Hur är det med dig? Tråkigt att du är sjuk :-( Tänkte om jag skulle slå en signal nu i dagarna :-) Saknar dig babe! Hur mår Kaj o Leo? hahaha.. <3

2009-04-30 @ 19:33:31
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0