Will my heart survive ?

Denna dagen har varit hur mysig som helst :)
Vaknade av att Moa ringde redan halv 9 och var uttråkad & ensam.
Gick upp och fick på mig lite kläder o frukost i magen innan jag packade in
Babe & mig själv i bilen och körde mot Häglinge! Babe var så lycklig att
över att få följa med mig. Dessutom kom äntligen hennes 'hund-bil-bälte'
till användning! ;) Gick runder o inspekterade huset lite nu när möblerna kommit
in och där är så jäkla fint så jag vill bara flytta in själv! haha .
Resten av förmiddagen/eftermiddagen spenderade vi med att delvis sitta ute i solen
och delvis packa upp lite smågrejor & sätta upp tavlor, klockor  och ljushållare.
Efter ett tag blev vi rastlösa och bestämde oss för att ta en tripp till City Gross.
När vi varit där åkte jag hem och städade huset och pillade lite här hemma.
Morgan ringde och tjatade om fläskpannkaka så jag fick till slut ge med mig!
Turligt nog blev den riktigt god , vilket var ganska förvånande eftersom att jag egentligen
hatar det. När vi ätit upp kom Emma hit och resten av kvällen har bestått av kaffe & snack!

Jag & Emma har dessutom passat på att göra en egen musikvideo!

Vi är själv riktigt nöjda faktiskt och funderar på att skicka den till MTV .
Nu undrar vi bara vad ni tycker ? Ni MÅSTE titta en liten snutt på den iallafall.






(det är jag med mössa & glasögon, Emma har låtit sitt hår hänga)

Kommentarer
Postat av: Kinesen

Hahaha, så jävla bra <3

2009-04-07 @ 11:11:21
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0