14 februari

Som vi alla vet innebär det ju att det är alla hjärtans dag !
Själv tycker jag att det är något överskattat men visst är det mysigt att ägna tid med varandra.
Så idag/ikväll blir det mys till tusen med the love of my life ♥

Har återigen varit dålig på att uppdatera men så är det i vissa perioder.
Veckan har bestått av tråkigheter som tvätt, städ & allmän röjning här hemma.
Dessutom har jag hunnit med ett och annat träningspass & umgåtts med vänner :)
Morgan & grabbarna grus var ute på äventyr igår (jag valde att hoppa över denna gången)
Josefin var dock här och höll mig sällskap och kvällen var slapp.
Precis när vi började göra oss i ordning för att lägga oss ramlade M & Heting in genom
dörren och jag fick snällt byta ut pyjamasen mot kaffe ;)

Nu ska jag fundera på att hämta ork till att färga min utväxt.
Hörs kanske senare men om inte , ha en fin alla hjärtans dag ! I know I will :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0