Återförening med gamla vänner

Oj, va dålig jag har varit på att uppdatera i helgen.
Skyller på att jag varken har haft tid eller lust att sitta vid datorn en massa.

I fredags var jag & Mona här hemma hos mig! Vi drack vin och snackade om
allt mellan himmel och jord :) mys ! Kvällen avrundades redan vid 12 och sängen kallade.

Igår hade jag den värsta träningsvärk jag nånsin varit med om. Kunde inte böja mig neråt, 
kunde inte sätta mig, kunde inte gå i trappor, kunde knappt gå vanligt.  
Jag körde iallafall till mami & papi en runda på dagen.
Tvättade en maskin tvätt och snackade lite skit.Körde sen hem, då kom Emma hit och vi
drack kaffe :) När hon hade begett sig hemåt igen för att förbereda sig inför kvällens
bravader fick jag ett ryck och drog fram dammsugare, trasor och moppen. Huset fick sig en rejäl
genomstädning, vilket var minst sagt välbehövligt. Morgan var ute med grabbarna så Moa kom'
hit och höll mig sällskap ett tag. Ännu mer kaffe och snack om allt och inget. Morgan kom hem
vid 9 (?) , och i samband med det körde Moa hemåt. Resten av kvällen bestod av massa mys
och skratt i soffan med älsklingen ♥

Idag, söndag. Ska snart börja göra vid mig så smått för att framåt ett, halv två ska jag,
Emma & Emilia bege oss till Lund!  Vi ska fika på Mondo :)  Men det bästa av allt är att vi ska
fika med Evelina & Natha från gamla klassen :) Har inte träffat någon av dom sen vi tog
studenten så det ska bli sjukt roligt att se dom igen !

Passar även på att slänga in en bild på mitt hjärta Babe !
( bilden är tagen av Johanna )





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej. Fyyy jag vill oxa vara med :-(

Haha kanns som att jag ar pa en annan planet! Saknar mina skaningar!



Gryymt fin blid pa honom (hehe)

2009-02-23 @ 18:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0