Matt i benen

Godmorgon världen !
Igår hade jag huset fullt med folk i stort sett hela dagen kändes det som !
Det är ju alltid trevligt och kaffet flödade :) När klockan närmade sig 18 körde jag
& Emma och hämtade Freja. Släppte av henne på stationen i Höör innan vi begav
oss, glada i hågen, mot nionde. När vi kom upp i salen fick vi dock höra att det skulle
vara ett längre pass än vad det brukar. Och jodå. Längre var det, 70 helvetes minuter
bestående i stort sett bara av intervaller. Jag tror aldrig att jag har kämpat så in i helvetes
hårt på ett pass innan och emellanåt var jag nära att hoppa av cykeln. Men både jag
och Emma kämpade som aldrig förr och när dom fruktansvärda 70 minuterna var över var man
stolt som aldrig förr. (Även om vi nätt och jämnt kunde gå ner för trappan så slut vi var i benen)

Jag skjutsade hem Emma och körde sen hem i rallyfart och slängde mig i duschen.
Fixade till mig så fort jag kunde, hällde i mig en shake och körde sen återigen ner
mot Höör. Hämtade upp Josefin på Hardys och vi körde till Johanna, där det var tjejkväll.
Stannade inte så hemskt länge trots allt. Var trött som bara den och mina ben värkte
 fortfarande. Lämnade Höör vid halv 12 (?) , skjutsade hem Freja, sen hem och slängde
mig i sängen fortare än nånsin förr. Frös som en jude och jag klamrade mig fast vid
hjärtat som om det gällde liv och död. Somnade ändå snabbt, så utmattad som jag var.

Idag vet jag inte vad dagen har att erbjuda. Har lite huvudvärk och är helt matt i benen.
Hoppas att det blir bättre med den saken så att det i alla fall blir träning ikväll :)
Nu ska jag ska dock hälla upp mitt  kaffe och slänga mig i soffan med min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0