Min nya favorit snygging !

Igårkväll hade Morgan hyrt en film. Den hette Shooter .
Ni vet en sån film som man själv aldrig hade fått för sig att hyra. Man hade valt bort den bara
genom att kolla på omslaget. I vilket fall som helst så visade den sig vara sjukligt bra !
Jag & Josefin satt som klistrade och kunde inte slita ögonen från TV:n.
Inte nog med att handlingen var äckligt genomtänkt , världens snygging var ju med ;
Mark Wahlberg :)    Han är helt nyupptäckt för mig !
 (jag vet att många har haft han som favorit snygging hur länge som helst)



        

Enjoy !

Kommentarer
Postat av: Emma,

Oh, nu blev man nästan lite våt i brallan.



Han är en riktig läckerbit :-)

YUM !

2009-02-07 @ 16:18:18
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0