Onsdag

Ja, idag är det onsdag. Vilket innebär att det är judas om exakt en vecka. Längtar !
Galet vad snabbt tiden går. Nyss var det två månader kvar!  Jag klagar inte.

Här har varit dålig uppdatering. Det är för att Morgan & Kalle har varit i Östersund sen
i söndags och dom hade datorn med sig. Får dra lite snabbt vad som hänt sen dess.

I söndags var det ju tänkt att vi skulle fika i Lund med Eve & Natha. Det blev dock inte av
och istället satt jag, Emma & Emilia här hemma hos mig och slafsade i oss tacos!
Morgan körde som sagt iväg i söndagskväll. Emma höll mig dock sällskap ett tag :)
I måndags var jag och klippte mig :) Kan kanske lägga upp bild sen. Sen kom Emma
hit på kvällen och vi slappade i soffan, drack kaffe hos Freja och sen slappade lite till.

Igår var jag på pilates på morgonen. Var tänkt att jag skulle följa med mami till malmö
efter det och gå på bokrean men jag pallade inte. Istället körde jag hem och gick ut med
hundarna. Sen körde jag till Freja, där jag drack kaffe med henne och Moa.
Körde hem vid fem för att byta om och sen bege mig till spinningen.
Kämpade på där i en timme innan jag körde hem och slängde mig i duschen.
Drog fram dammsugaren och gick över hela huset. Tände ljus överallt. Mys !
Sen slängde jag igång en dålig film medans jag inväntade Morgan.
Blev dock inte som jag tänkt mig eftersom att jag råkade somna i soffan.
Var mysigt ändå när han kom hem! Hade saknat han en hel del faktiskt <3

Idag kommer Sofie hit på kaffe<3 , ikväll är det Body Step som gäller. Och kanske
kaffe med Emma efter det :)   It's a good day !  


I'll be your dream I'll be your wish
I'll be your fantasy
I'll be your hope I'll be your love
Be everything that you need
I'll love you more with every breath
Truly, madly, deeply do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0