onsdagsträning

Idag har sannerligen varit en bra dag :)
Kaffe & snack med Sofie i flera timmar! Efterlängtat som tusan!
Vi har dessutom lite småplaner som måste finslipas ;)
Emma kom efter ett tag och joinade öven hon !

Körde till gymmet vid halv sju och kämpade sen på med en timmes Body Step !
Shit, vad svårt det var. Jag var helt lost från början till slut.
Men svetten forsade så det var ju uppenbart nog effektivt !
Jag & Emma har nu lagt upp en plan för vad vi ska försöka träna i veckorna!
Nu hoppas jag bara att jag får ny motivation, för den senaste veckan
har jag inte varit särskilt sugen på någon träning över huvudtaget.
Har nästan fått tvinga dit mig själv, och det hoppas jag få ändring på !

Nu ska slappa vidare med Emma, imorgon förmiddag är det styrka i gymmet som gäller !

Kommentarer
Postat av: Emma

Spinning Jenny... vem fan är det??????????



HAHAHAHAHAHA, jag dog !

2009-02-26 @ 12:54:16
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Kaj

Juliaaaa...



hörde att du ska jobba i sommar igen och du förstår inte hur lycklig jag blev. Mitt hjärta fylldes av värme. Kanske vi kan ses lite mer privat i sommar? Äta glass ihop... o så.



Hör av dig.

/Din Kaj, föralltid.

2009-02-26 @ 15:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0