Slapp helg

Söndag idag, helgen har varit otroligt slapp & mysig.
Har inte varit på gymmet på några dagar, så för första gången har
min crosstrainer kommit till använding.  Fick ju den av Morgan för något år sedan,
har dock knappt använt den alls. Vi har inte plats med den här så den har stått hos
mina föräldrar sen vi flyttade ifrån lägenheten. Har iallafall varit där och gått på den en timme
om dagen i torsdags, fredags och igår. Skit härlig är den och jag önskar att vi kunde haft den här.

Ieftermiddag ska jag hoppa på ett tåg mot Malmö, ska till Emma ♥
Så ikväll ska vi laga en god middag tillsammans sen bara umgås, ska dessutom sova där :)
Förhoppningsvis är Josefin också tillräckligt frisk för att kunna följa med !
Det är alltid något speciellt med att umgås med sina systrar.
Dom vet alltdi vad man tänker, tycker och känner utan att man behöver säga något :)

Kommer hem någon gång på eftermiddagn imorgon, sen är det core + spinning på kvällen.
& förhoppningsvis kafferep med Emma efter det ?  Har lite att uppdatera om efter en helg ;-)
Blir iallafall inget skrivet här förrän imorgon kväll, så ha det bra så länge mina vänner !

Kommentarer
Postat av: E

Ja ja ja, imorgon måste vi ses !!

Har också massor att uppdatera om som har

hänt i helgen <3

2009-02-01 @ 14:35:44
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0