Snabb update

Igår kväll var jag som sagt på spinningen. Återigen ett riktigt killerpass , och jag tog
ut mig som aldrig förr :) Därefter körde jag raka vägen hem för en dusch och sen styrde jag
kosan mot Freja. Där bestod kvällen av kaffe & snack med Freja, Sofie, Moa och Jojjo.
Trevligt värre :) Kvällen avrundades rätt tidigt , var fortfarande trött efter för lite sömn natten innan.

Somnade tidigt och vaknade därför tidigt. Sen dess har jag myst lite i soffan med M och sen bara
snokat runder på internet :)

Idag har jag lite småplaner , men det enda jag vet med säkerhet är att jag ska träna ikväll.
Core + spinning blir perfekt en måndag som denna !  
Därefter får vi se vart kvällen leder ;-)

Får uppdatera senare istället !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0