Söndag

Kvällen igår var super mysig <3
Vi tände ljus i hela vardagsrummet & bara njöt av varandras sällskap.
Man måste ta sig tid i sin vardag ibland och ägna sig fullhjärtat åt varandra.
Påminnas om alla småsaker som man föll för från början. Prata om gamla minnen.
Till exempel första gången vi sågs, första kyssen, när vi insåg att vi verkligen var kära på
riktigt, första gången vi sa 'jag älskar dig' . Allt sånt som får en helt nostalgisk,
och man kan inte annat än att återigen bli nykär !

Efter som att jag o M är så fruktansvärt snälla människor ;-) hade vi dock lovat en viss
H att hämta honom. Vi slumrade lite i soffan innan vi vid halv 2 tiden var tvugna att bege
oss mot Kristianstad. Ganska segt och vi var hem igen strax efter 3. Därefter somnade
vi ganska snabbt !

Idag tvingades M dock att bege sig mot garaget och jag njuter faktiskt av lugnet här hemma.
Tänkte spendera dagen på soffan med min bok i högsta hugg.
Ikväll blir det spinning och kanske även kaffe med Sunken ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0