Tisdag

Idag är det tisdag, och jag har faktiskt varit ganska aktiv :)
Klockan ringde redan tjugo över åtta , jag trodde jag skulle dö med tanke på att
jag knappt har sovit nånting i natt. Sovit oroligt som aldrig förr och vaknat flera gånger i timmen.
Slängde iallafall på mig lite kläder & mascara och begav mig mot Höör.
Väl där placerad jag, mami & josefin oss i bilen och körde mot Arlöv. Till mormor.
Åt en super god frukost där och bara uppdaterade varandra om allt och inget.

Körde sen till Burlöv Center där vi dock bara gick en snabb runda.
Mot Höör igen där jag slängde mig på min crosstrainer i 40 minuter (ingen träning ikväll)
Sen hem , då fick jag ett jäkla ryck (dock ett bra sådant) och började sortera tvätt.
Fyllde tre Ikea påsar som ska tvättas imorgon, tog äntligen tag i att få ner julgardinerna !
haha, jag vet jag har varit överdrivet seg med det. Dammsugade hela huset , torkade lite
ytor, plockade undan allmänt skräp som bara låg överallt, tömde askkoppen där ute (!)

Nu är jag dock helt slut och tänker slänga mig i soffan med min bok :)


Kommentarer
Postat av: Emma,

åh, vad du är duktig älskling!



vi ses sen!

<3<3

2009-02-10 @ 18:15:00
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0