Träning ock kafferep

Min kropp är minst sagt död !
Dels efter killer spinningen i onsdags men sen även efter två dagar i
gymmet med Emma. Hon lyckas få en att ta i lite mer för varje gång och
jag går därifrån på spagettiben som knappt orkar bära mig ut till bilen.
Men jag klagar inte :) De här två dagarna i gymmet har varit mer effektiva än
dom andra två månaderna i gymmet sammanlagt !

Är iallafall hemma nu. Har redan duschat, och till och med hunnit platta
håret! Emma, Josefin  & Johanna är här på kaffe och vi ska snart gå ut och
ta lite foton :) 

Hoppas på att jag är piggare ikväll och min huvudvärk försvinner så jag kan hitta
på något med Mona :) Hade varit supernajs !


Kommentarer
Postat av: E,

aw :) hoppas du tycker det är kul också :-)



hihi. <3<3

2009-02-20 @ 14:41:39
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0