hope & glory

Idag är en bra dag !
Gick upp tidigt imorse och begav mig mot gymmet, där min mor tålmodigt
väntade på mig :) Hon lyckades övertala mig igår att gå på pilates idag och
det var över min förväntan. Ska försöka gå på det en gång i veckan nu tänkte jag !

Därifrån körde jag med hem till mami, hade lite telefonsamtal att göra.
Passade såklart på att dricka en kopp kaffe & snacka lite skit när jag ändå var där.
Kunde ju inte hålla mig borta från vågen heller och fick en minst sagt positiv överraskning!
Jag har nu gått ner sammanlagt sex kilo !  Det känns underbart !

Full av extas begav jag mig hemåt och minuterna senare kom Emma hit på kaffe.
Efter ordentlig rastlöshet från oss båda och ett jäkla massa tvekande bestämde vi oss
för att köra till Nova. Mest för att komma hemifrån ett tag. Så vi hämtade upp Cornelia och 
tutade iväg :) Där fanns en hel del fint , hade ju dock inga pengar men Emma hittade en hel del
finfina saker ! Körde hemåt vid halv åtta och nu hamnade vi återigen här med kaffe i högsta hugg!
Kvällen lär fortsätta här i lugnt tempo & förmodligen en hel del skratt , fniss och galenskaper.
I sällskap med E , kan man inte ha tråkigt  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naae Julia. Fy faan va grym du ar! Beundrar din installning. :D

Puss&Kraaaam

2009-02-17 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0