Morgan Green

jag älskar dig - för den du är
jag älskar dig - för att du älskar mig för den jag är
jag älskar dig - för att du är mitt livs stora kärlek
jag älskar dig - för att du även är min absolut bästa vän
jag älskar dig - för att du aldrig skulle tvivla på mig 
jag älskar dig - för att jag litar på dig mer än någon annan
jag älskar dig - för att du alltid sätter mig i första rum
jag älskar dig - för att du lyssnar och förstår
jag älskar dig - för sättet du håller om mig
jag älskar dig - för att du alltid får mig att le
jag älskar dig - för att det som får dig argast är när någon kritiserar mig
jag älskar dig - för sättet du säger 'gums' på
jag älskar dig - för alla småsaker som du gör för mig
jag älskar dig - för att ett liv med dig gör varje dag till en bra dag
jag älskar dig - för tryggheten du ger mig
jag älskar dig - för hur du får mig att känna mig
jag älskar dig - för att så länge jag har ditt stöd, så kan jag klara allt
jag älskar dig - i en evighet

Varje dag med dig är en gåva, och jag kommer älska dig skyhögt så länge jag lever.
We are meant to be , så enkelt är det. Hade det funnits tilräckligt med ord för att förklara min
kärlek så kunde jag fortsatt i en evighet men det kommer ändå inte räcka till.

Folk har alltid tvivlat på oss , och kommer alltid göra. 
Men idag vet vi var vi har varandra och även om vi har sårat varandra så har vi pratat om allt .  
Det finns inget osagt och inga mörka hemligheter. 
Ni kan inte dela på oss (även om ni säkert kommer viga ert liv åt att försöka)
Vår kärlek är för stark. 


 

Jag älskar dig till månen och tillbaka, Morgan ♥


Kommentarer
Postat av: Maud

så kärt, så kärt..

2009-02-14 @ 13:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0