Vår besatthet är tillbaka

Återigen måste jag be om ursäkt för dålig uppdatering.

Har dock haft riktig idétorka, och det känns tråkigt att skriva bara för sakens skull.

Kvällen/natten i Malmö var super mysig :) Var härligt att träffa Emma igen och

dela med oss om vad som hänt i våra liv den senaste tiden! ♥

Sen dess har tiden mest gått åt till träning och att umgås med fina vänner <3
Igår till exempel var Emma, Emilia & Josefin här och kaffet flödade ;-)
Ikväll är Emma också här och vi ska snart laga middag tillsammans :)
Resten av kvällen lär bestå av kaffe, snack och skratt !

Imorgon blir det nog en roadtrip med E & E ,  sen på kvällen ska jag med min fina
M på deras årsmöte.

Idag har jag och Emma hittat våra nya favorit-blogg utan tvekan.
Bonde Söker Fru-Wille  - vi var ju som känt besatta av Wille , han är ju så söööööt !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0