10 Januari

Idag är det alltså den 10 januari vilket innebär att det är Ero's födelsedag ,
om han hade levt hade han blivit 15 år idag ! ♥ vi är glada för de 14 åren vi fick med dig !

Idag kan man väl minst sagt säga att jag mår som jag förtjänar !
Jag o Heting hjälptes åt att svepa hela flaskan Galliano igår , och varvade
med mängder av öl.. Vet inte hur jag kunde få för mig att jag klarar av att dricka så..
Det har jag aldrig gjort, inte för fem år sen och inte nu ..
Kvällen var iallafall lyckad i övrigt ! <3

Har iallafall haft en riktigt slapp bakisdag , powernappat och allt som hör till ..
Har nu precis ätit middag ! Lax, bulgur, broccoli, färsk sparris, brysselkål, avokado, rädisor.
(inte riktigt sån bakismat som jag är van vid, men mitt nya liv har inga undantag !) 

Resten av kvällen kommer fortsätta i samma slappa tempo !




Knappast bakismat va ? ;-)

Kommentarer
Postat av: E

hej min lilla pickalurv.

emsekladd saknar jullefjun !



förresten, i torsdags när jag jobbade

såg jag JÖRAN !! Du vet Jöran&Elsa-Jöran,

hahahaha !

2009-01-11 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0