28 januari

Emma var ju här igår, hela kvällen spenderades vid datorn (!)
Vi snokade bara runder och emellanåt låg vi nästan dubbelvikta av skratt..
Helt galet vilka skumma människor det finns alltså :)
Kikade även runder lite på olika klädsidor,  Ge mig sommar nu !
Kvällen blev ändå ganska sen , klockan var nog närmre ett när Emma begav sig hemåt(?)

& sen var jag ju ändå tvungen att läsa några kapitel i min bok, i love it !
Vaknade ändå relativt tidigt , som tur var.

Nu ska jag nog slänga mig på soffan en stund, sen vet jag inte vad som händer.
Freja & Moa, lust med kaffe idag ? :)



Den som är utan skuld kan ju kasta första stenen


Kommentarer
Postat av: E

du är underbar raring <3

2009-01-28 @ 13:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0