Åh, vilken underbar dag, lalalala

Klockan ringde som sagt tio i sju imorse .
Gick bara upp slängde på mig träningskläder och begav mig
mot gymmet :) riktigt härligt att starta dagen genom ett utmattande spinningpass !

Var hemma igen typ lite över halv nio , då hade Morgan hjärtat precis vaknat och
dragit sig ut i soffan :) Sprang in i duschen , efter det fixade jag
lite frukost; knäckebröd med groddar, pastramikalkon, ost och tomat och en kopp
kaffe som jag avnjöt uppkrupen i soffan under en filt nära M <3

Dagen kunde helt enkelt inte börjat bättre :)
Nu måste jag dessvärre ta tag i städningnen här hemma :(

Ikväll blir det nog något glas vin , & Let´s Dance får ju inte missas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0