Cambridge

Trotsade min förkylning och begav mig till gymmet igår !
En timmes spinning senare kände jag mig ganska mörbultad,
tänkte att; fan nu är det kört. Nu kommer jag vara sjuk i ytterligare 2 veckor.
Kom på sen att jag alltid känner mig ganska mörbultad efter ett spinningpass.

Vaknade iallafall imorse och kände mig bättre än på länge.
Äntligen! Min sjukdom har gett med sig! Febern är puts väck, och förkylningen
känns betydligt bättre! Så ikväll blir det återigen spinning!
Underbart att komma igång igen efter en veckas soffliggande !

Idag har jag dessutom påbörjat Cambridge ! Har bestämt mig för att köra på
en så kallad ren kur. Det innebär att jag dricker tre Cambridge drickor om dagen.
Finns både soppor och shake, i en hel del olika smaker dessutom !
Men man får inte äta nånting annat.. Och då menar jag verkligen inte nånting.
Man får inte ens ta en läkerol.. Inte ens ett tuggummi !
För där finns en liten, liten mängd kalorier och det saktar genast ner hela
förbränningen.. Hur ska detta gå? Det värsta av allt är kaffet.. Man får dricka lite kaffe
om dagen men man får inte ha någon mjölk i ! ! !
Jaja, jag ger det en vecka till att börja med sen får jag se.. Kanske väljer att gå över
till kombinerad kur sen . (Då får man äta lite vanlig mat iallafall)
Håller er uppdaterade om hur det går ! Cambridge ska ju vara ett jäkla mirakelmedel
och man ska tydligen rasa i vikt !

Så mitt i allt plågande (skämt å sido) bestämde jag mig för att unna mig själv något!
Så 13.30 idag var jag på massage ! Det var en halvtimmes ryggmassage !
Fick ett presentkort av Morgan i studentpresent. Det har dock inte blivit att jag har använt det
men nu tyckte jag att kroppen var värd lite avkoppling i allt bantande och hårdträning!
Och ojojoj vilken avkoppling. Det var fan underbart !

Ikväll blir det som sagt spinning igen och efter det slappa !


Kommentarer
Postat av: Emma

såg inte din kommentar förrän nu,

och nu har jag ju redan ringt :-)



Hoppas på att vi kan ses sen,

vill prata :-) <3<3<3

2009-01-22 @ 16:47:49
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0