Det snurrar i min skalle

Dagen idag är ingen särskilt bra dag.
Är fortfarande sjuk & dessutom allmänt nere.

Såna dagar är sjukt jobbiga. Ni vet när man överanalyserar allt.
Hur definierar man lycka ?  Mm, ni förstår själv hur löjlig jag är idag.

Emma kom iallafall innan och vi fick äntligen sett Loose Change !
Har man inte sett den så måste man verkligen det.
Det är nästan ens skyldighet att se den på något sätt .
Den handlar om 9/11 , huruvida det var inside eller ej..
Efter att ha sett den filmen är man minst sagt övertalad att det är insider.
Riktigt sjukt & obehagligt . Ska se den igen för den är svår att hänga med i. 

Får skriva mer om den imorgon och länka till sidan.

Hoppades på spinning imorgon då jag har känt mig bra hela dagen, men självklart
så kommer febern krypande mer och mer nu ikväll. Håller dock fortfarande
tummarna. Ett riktigt tufft spinningpass för att rensa skallen hade suttit fint.

Nu blir det ännu mer slappande och sen kallar sängen, med hopp om att imorgon
är en bättre dag !

Kommentarer
Postat av: E,

Du är min guldklimp <3

You're my sunshine, my only sunshine, you make me happy when skies are grey, please don't take my sunshine away!



2009-01-19 @ 22:29:41
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0