du & din partner

Vad heter ni? Julia & Morgan
Hur träffades ni? På snapphanerallyt  '04
Hur länge har ni varit tillsammans? Officiellt 3,5 år
Är ni förlovade? Ja
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Jadåå
Vem kör bäst? Haha, får nog dessvärre bli han
Kommer du ihåg er första kyss? Ooooja :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Morgan
Vem är äldst? Morgan
Vilka stjärntecken är ni? Jag är tvilling och han är stenbock
Vem fyller först på året? Han
Vem är längst? Morgan
Vem sjunger bäst? haha, ingen av oss
Håller ni i handen på stan? jaa, det gör vi väl oftast
Kände ni varann innan ni blev ihop? Njääe
Vad har ni gemensamt? Oj.. Mycket men ändå väldigt lite.
Har ni någon speciell låt? Diamonds & rust , From this moment
Har ni några "fri kort"? Han har Kirsten Dunst och jag har Vin Diesel
Har ni stora framtidsplaner? Klart vi har.. Mängder..
Har ni gråtit i varandras armar?  Njääe. Inte direkt kanske.
Har ni varit utomlands tillammans?  Ja
Vilket är ert bästa minne?  Första gången vi sågs, det slog gnistor direkt!
Vem lagar bäst mat? Oj.. Får nog ändå bli jag.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Slappar ;)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Näe, 2 mil
Blir du lätt svartsjuk? Inte så mycket nu längre men det händer klart.
Brukar ni bråka? inte dagligen precis, men självklart händer det. Det är nog det som
 gör att vi fortfarande är så kära faktiskt.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Rumpan
Brukar nån av er prata i sömnen? Det händer att jag gör det



I love you dearly ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0