Feber

Idag är jag förkyld och har feber :(
Inte alls roligt, dagen har därför varit sjukligt slapp..

Jag var och åt middag hos mina föräldrar (Morgan har ju inte kommit hem än)
Det bjöds på råbiff, vanliga biffar och rotfrukter i ugnen !

Imorgon måste jag vila igen, alltså ingen träning. Laddar istället inför måndag och
hade tänkt dra till med både core & spinning då !
Ska därför passa på att åka till Malmö imorgon och umgås med min fina
storasyster !  Tänkte till och med sova över där sen kommer mamma dit
på måndag och så fikar vi allihopa sen åker jag & josefin med henne hem !

Blir därför nog inget skrivande hör imorgon, så på måndag kväll blir det
en rejälare uppdatering :)

Snart kommer M hem och då blir det mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0