Fredag

Godmorgon!

Igår var jag ju som sagt på spinningen igen, det var ljuvligt !
Kände dock att jag var lite svag i benen och det var kanske onödigt att
spinna när jag inte hade ätit något på hela dagen .. Men det gick iallafall ¨
bra trots allt! Kom hem och duschade, drack sen min tredje och sista dricka
för dagen. Mintchocklad , den var faktiskt riktigt god !
Sen kom Emma hit, Josefin var ju redan här. Vi drack kaffe, shit-chatade
och sen slängde vi ïgång stomp the yard ! Den kan man ju se 100 gånger !

Vaknade trots allt ganska tidigt imorse, gick upp och drack en shake.
Gjorde kaffe och nu sitter jag slutligen här !
Idag ska nog jag, josefin & mami till Hässleholm. Ska till Team Sportia och
lite sånt. Det är mest för att hitta på något !

Blir ju ingen träning ikväll, får inte träna igen förrän på söndag. När jag
har gått på Cambridge i tre dagar..

Ha det fint allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0