Händelserik dag !

Ojoj, vilken dag  !

Imorse när jag vaknade kändes verkligen allt skit !
Ni vet såna dagar när exakt allt är fel från början till slut ..

Bestämde mig ganska snabbt för att sluta klaga och istället ta tag i mitt
liv ! Körde hem till mami & papi , slängde igång lite tvätt (nää, vår tvättmaskin funkar fortfarande inte)
Kollade upp lite olika kurser på komvux.. (det finns ju verkligen inte ett enda jobb för tillfället
så jag tänkte att då kan man ju iallafall läsa vidare lite ämnen istället för att bara ligga i soffan)

Efter det bestämde jag o josefin oss för att ta tag i träning också !

Sagt och gjort ! Fixa träningskort , hem och hämta kläder sen begav vi oss i samlad trupp
mot nionde och jag var med om mitt första spinningpass (!)

(mamma och pappa tränar ju där minst 4 dagar i vecka redan, pappa tränar bara spinning)

Och jaa.. Det var fruktansvärt jobbigt ! Svetten rann verkligen av mig och jag kunde verkligen
vrida ur svetten från tröjan efteråt ! Ordagrant !
Men fyyy fan va skönt det var ! Aldrig varit med om något liknande !

Nu är det iallafall tänkt att jag ska hålla detta uppe och träna helst 4 pass i veckan ! Wish me luck !

Annars har det inte hänt så mycket ! Sitter hos Moa nu med en kopp kaffe !
Blir nog ändå sängen tidigt för imorgon ringer klockan halv 10 och då blir det återigen
raka vägen till nionde ! :)

Tusentusentusen tack Emma mitt hjärta , för den nya designen !
Jag ÄLSKAR den !

Kommentarer
Postat av: Josefin

Taggad inför yogan imorn? :)

2009-01-02 @ 21:49:11
URL: http://jooho.blogg.se/
Postat av: Stephie

Ojojoj! & jag är stolt för snart 2 år. hehe :P

2009-01-02 @ 22:06:43
URL: http://thismess.blogg.se/
Postat av: Emma

You go girl! :-D



Imorgon ska vi leka, du&jag, du&jag <3

Me love you

2009-01-03 @ 00:13:00
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Emma...still scarface

ååååh vad bra att du blev nöjd :D hihihihihi...



Ses imorgon hjärtat <3

2009-01-03 @ 00:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0