Idag är ingen vanlig dag . . . .

Nu helt plötsligt ska tydligen vintern komma ..
Hade varit bättre att den kom när det var jul :)

Vaknade upp imorse med extrem träningsvärk (efter boxen igår)
och sen dess har det bara blivit värre och värre :(
Hoppas på att det är bättre tills imorgon bitti så att jag kan gå på
morgon-spinning då ! Men det ska nog inte vara något problem :)

Mami hämtade upp oss och vi stack och handlade , lämnade sen henne
och lånade bilen ! Ska dit ikväll på middag ... FÖR :

Idag är ingen vanlig dag, för idag är Morgans födelsedag ♥

Så mina föräldrar har bjudit dit oss på middag , Morgans favorit : spagetti & köttfärsås
Jag hatar nämligen det så det blir aldrig att jag lagar det här hemma !

Efter det ska vi bara hem och mysa i soffan i lugn och ro , jag & mitt hjärta !
Det är nämligen så han vill fira sin födelsedag , och hans önskan är min lag ;)
iallafall idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0