Inget Malmö

Imorse vaknade jag med ännu mer feber och ännu ondare i halsen..
Blir därför inget Malmö idag.. Trist som fan!
Har dock lovat varandra att vi ska ta tag i att ses snart ! Så om 14 dagar
(när Emma är ledig nästa gång) blir det nog att vi åker dit och sover över !

Morgan & Heting har återigen begett sig uppåt landet , för att hämta
Skodan som gick sönder på vägen när de skulle till Sundsvall för att hämta volvon..
Jävla klödd ! Men dom kommer iallafall hem ikväll i någorlunda rimlig tid tror jag!

Jag ska själv bara spendera kvällen i soffan med filt, te & en ny gudomlig bok!
Ska göra allt jag kan för att bli frisk så fort som möjligt !
Imorgon var det ju bestämt att jag skulle på core + spinning  det ser mörkt ut :(

Idag har jag & mami beställt våra cambridge kurer ! wiii !
Ska bli sjukt kul att se hur mycket man kan gå ner på två veckors "ren kur" ! 




Ska jag verkligen behöva förklara för dig att du sårar mig ?

 

Kommentarer
Postat av: E,

ååh! var du hemma idag din lilla sjukling. Har inte läst din blogg :-/



Ringer imorgon för shit-chat min darling <3

2009-01-19 @ 02:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0