Lista !

01. fullständigt namn? - Julia Larsson
02. exakt ålder? - 19 år & 8 månader
03. vart bor du? - Korsaröd
04. bor tillsammans med? -  Morgan
05. husdjur? -  Två hundar & en katt (Bamse, Babe o Rob)
06. färg på ditt hus? - Gult
07. när är du född? -  89-05-29
08. klass? -  ingen
09. vilket år tar du studenten? - Tog förra året :)
10. något jobb? - njäe
11. när gick du upp i morse? - Vid 10
12. när ska du sova? -  faktiskt inte bestämt det än.. ikväll någon gång !
13. duschat idag? - nix, inte än
14. kramat någon idag? - mm , Morgan & Josefin
15. pussat någon idag? - Morgan <3
16. vad har du ätit idag? - Massa med knäckebröd
17. dagens klädsel? - jeans-leggings & en oversize tröja från Gina
18. dagens smink? - inget
19. dagens sötnos? - födelsegrisen Morgan
20. dagens roligaste? - Mami (på City Gross idag)

SOCIALT,
21. har du många vänner? - njäe, men dom jag har är fina, trogna och  eviga
22. hur många har du kysst? - haha , oj
23. vem kramade du senast? - Josefin
24. hur många har du haft sex med? - spelar väl ingen roll (?)
25. hur många har varit otrogna med dig? - med mig eller mot mig ?
27. har du pojk-/flickvän? - Pojkvän/sambo
28. vem pratade du med i telefon senast? - Sunken (hon ringde när jag körde bakom dom)
29. vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Raderar alltid , men det senaste
som jag glömt ta bort är från Morgan "Puss gums, älskar dej. Hämtar du mig när hockeyn är slut?"


FAVORIT,
31. film? - White Chicks (?)
32. låt? -  diamonds & rust och From this moment (ska ha båda på mitt bröllop)
33. mat? - Husmanskost går alltid hem
34. dryck? - Kaffe , vatten , eller på fest; vin
35. färg? - röd, lila (?)
37. stad? - Lund
38. land? - Måste nog ändå säga Sverige
39. ämne i skolan? - usch , det var nog inget
40. strul? - huh ?

SENASTE,
41. personen du tänkte på? - haha, ett gammalt strul.. P.g.a frågan över
42. personen du kysste? - Morgan
43. gången du spydde? - Kommer inte ihåg
44. gången du grät? - kommer inte heller ihåg
45. pizzan du åt? - Åt en liten bit i tisdags
46. gången du var i Göteborg? - 2008 bartenderutbildning med klassen
47. gången du var i Stockholm? - 2005 med klassen
48. gången du var full? - Nyårsafton
49. gången du var hög? - Aldrig
50. personen som såg dig gråta? - Josefin

ANTINGEN ELLER,
51. svart eller vitt? - vitt
52. hund eller katt? - hund
53. ut och festa eller hemma och mysa? - hemma o mysa (oftast iallafall)
54. tvspel eller datorspel? - inget.. möjligtvis Guitar Hero förståss.
55. singel eller upptagen? - upptagen
56. hångla eller ha sex? - sex
57. lunarstorm eller helgon eller playahead? - INGET !
58. ragga eller bli uppraggad? - hmm .. båda.
59. big Brother eller paradise hotel? - Big Brother
60. har du svart hår eller blondt? - Blont egentligen med färgat mörkt
61. har du blåa ögon eller bruna ögon? -  Blåa
62. choklad eller lakrits? - båda
63. göteborg eller stockholm? -  Stockholm
64. högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. coca cola eller fanta? - coca cola
66. pizza eller kebab? - pizza
67. randigt eller prickigt? -  what ?
68. älska eller älskas? -  båda ! ! !
69. leva eller dö? - ehh , Leva  ...

ANTAL,
70. personer du älskar? - vet inte, Morgan, familj och min närmsta vänner
71. personer du hatar? - Är nog dessvärre fler
72. pojk-/flickvänner du haft? - Två seriösa
73. personer du hånglat med inom en 24h-period? - Tre tror jag
74. glassar du ätit på en dag? - haha , oj.. Vad säger du Emma ? (i somras) 
75. festivaler du varit på/ska på detta året? - noll
76. gånger du haft minnesluckor? - noll
77. gånger du varit hög? - noll
78. personer du saknar just nu? - "hörnan" i klassen
79. gånger ditt hjärta brustit? -  -

VEM,
80. vill du kyssa nu? - Morgan , aldrig någon annan
81. ska du träffa imorgon? - Morgan, Josefin, Heting , dom på spinningen o.s.v
82. sjöng du senast för? - Förmodligen Josefin någon gång under dagen
83. hade du senast msn.konversation med? - oj.. minns inte (?)
84. spelade du senast tvspel / dataspel med? -  Morgan , Josefin o Heting
85. vill du ta med dig på en romantisk resa nu? - Hade ju fått bli Morgan !
86. vill du kasta en sten i huvudet på? - T - (som alltid)
87. förtjänar att dö? - samma som över
88. är söt? - Babe
89. vill du sova jämte inatt? - Morgan
 
VAD,
90. gör dig glad? - Just nu är det faktiskt träningen
91. gör dig ledsen? - När någon jag bryr mig om är ledsen
92. vill du helst göra nu? - Ta en cigg , (denna listan tar ju evigheter att göra)
93. önskar du att du slapp göra? - städa, diska, tvätta, laga mat, hahahaha.. Vet inte..
94. vill du ha nu? - En bil , ett jobb !
95. önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar till ny tattuering
96. längtar du till? - hmm :-/
97. tycker du om dina betyg? - Dom är jag stolt över :)
98. ångrar du i ditt liv? - skriver jag knappast här
99. är det bästa som hänt dig? - Förmodligen att jag har hittat den jag vill leva resten av mitt liv med !
100. hur mycket är klockan? - 17.31

Kommentarer
Postat av: före detta Scarface

denna listan ska jag sno av dig en vacker dag :-)



Puss min älskling :-*

2009-01-08 @ 18:56:01
Postat av: Emma

Men gumman, senast vi var i Göteborg var ju 2008.

Bartenderutbildn, remember ? :-)



Hihi <3

2009-01-09 @ 01:02:50
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Marika

Jaha..nu vill jag veta pa vilka punkter Sthlm ar battre an Gbg? Va?? Haha :P

Saknar daaij

2009-01-12 @ 14:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0