Lördag ?

Lördag idag , känns absolut inte som det !

Yogan i förmiddes var sjukligt jobbig !
Det är minst sagt underskattat !  Jag trodde på allvar att jag skulle dö emellanåt !
Töjde och tänjde på muskler jag inte visste fanns ! Skönt efteråt iallafall .

Sitter hemma just nu , Morgan är iväg med grabbarna och kollar hockey och dricker öl ,
så jag har huset för mig själv (ska hämta han ikväll någon gång) ..

Emma och Josefin är iallafall här , vi ska snart laga middag tillsammans sen mysa
i soffan resten av kvällen :) wiiii !

Imorgon kommer ungarna hit (Jessicas barn) och sen ska jag passa dom tills på måndag :)
Tänkte ändå sticka iväg någon timme imorgon eftermiddag och gå på ett pass ! (Afropower dans)
Så Morgan får faktiskt ha ansvar för barnen ett tag :)

Ha en bra lördagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0