Mätning

Japp, idag är det fredag vilket innebär vägning och mätning !
Jag hade gått ner ett kilo , men tre centimeter smalare om magen och rumpan !
Jag är faktiskt ganska nöjd med det resultatet , det kan ju vara segt att gå ner så här i
början.. Jag & mami ska iallafall ge oss på Cambridge också, prova en hel vecka
med en så kallad "ren kur" och sen se vad det resulterar i :)

Har dessutom hunnit med en sväng på gymmet också.
Kände mig febrig och förkyld , men stack ändå ner en snabbis och gick på
bandet och körde lite styrka :)  Mest för att när jag har varit på gymmet så har jag lättare
för att hålla mig ifrån godis, läsk och allmän skräpmat !

Ikväll blir det vin & Let's dance !
Morgan och Heting ska ju köra till Sundsvall vid 9 ikväll och kommer inte hem förrän
imorognkväll. Josefin är iallafall här och Sunken skulle kanske titta in också :)


Kommentarer
Postat av: Kemajl

vi ska nog kunna ha kul fast att dom jävlarna sviker oss ikväll! haha :P

2009-01-16 @ 18:29:40
URL: http://jooho.blogg.se/
Postat av: E

you go girl :-) skitbra ju!

tänk bara om någon vecka till du :-)



<3<3 Älsk !

2009-01-17 @ 00:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0