Milstolpe

Wiiiiii ! Idag har jag lyckats nå en av mina milstolpar i bantandet :)
Vill inte komma med detaljer , eftersom att min vikt fortfarande är ett känsligt ämne , 
men idag har jag nått en viktig punkt som visar att det inte är omöjligt !  

Detta är min femte dag på Cambridge, och på dom här fem dagarna har jag gått
ner 3 kilo (!) , det är sjukt. Så sammanlagt på lite mer än tre veckor har jag nu
gått ner 4 kilo ! Det är galet mycket, och jag är så jävla stolt :)

Dagen har ändå varit tuff , och jag är sjukligt hungrig. Men, det är värt det i längden !
Taggad av viktnedgången , körde jag på med dubbelpass core + spinning !
Det var härligt men nu är jag helt slut! Imorgon förmiddag blir det styrketräning , 
& på eftermiddagen ska jag hitta på något med Emma ! supernajs

Nu ska jag & josefin njuta av dagens sista kopp kaffe sen ska jag sträckläsa min bok
resten av kvällen !

Beach '09 -  here I coooooome        ;-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Du ska bara veta så stolt jag är över dig min fina Julle !!! :-)



Du är så himla duktig & det är inte många som klarar hålla uppe med träning & inte fuska med maten. GOOD WORK !!! :-)



I morgon ska vi ses, and I can't wait <3<3<3<3<3<3

I love you dearly !

2009-01-27 @ 00:14:13
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: sofie

Du är riktigt duktig gumman. Älskar dig!

2009-01-27 @ 16:10:31
URL: http://metrobloggen.se/sofieeifos
Postat av: Marika

Juulia :D Ahh fasen haller med alla andra som skriver hur duktig du ar!!

Jag har kommit ner i en helvetes svacka! Allt har varit skit har i ett par veckor. Varit grymt sjuk sa traningen har gatt at helvete och lika sa rokningen :( TRIST!!! Meen nya tag! :) Miss yoou

2009-02-02 @ 08:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0