Morgonträning

Klockan ringde halv nio imorse !
Upp och slängde på mig träningskläder och drack en smoothie !
(tog dit tips Emma, och den var gudomlig)

Moa & Freja hämtade mig här och vi begav oss mot gymmet :)
Vågade inte ge mig på någon styrka eftersom att jag har träningsvärk i exakt
hela överkroppen efter den ordentliga genomkörningen igår.
Men 30 min i rask takt på bandet blev det iallafall :)
Bättre än att bara ligga på soffan !

Hämtade fulbilen så jag kan ta mig till spinningen ikväll :)

Körde hem (med Josefin) och åt god frukost !
Knäckebröd med kalkon, ost och paprika & en smoothie till :)

Nu sitter jag och dricker kaffe och tänker slappa hela dagen så jag är taggad inför
spinningen ikväll som börjar 18.30 ! 

Kommentarer
Postat av: Moa

Vi kanske ska färga håret idag? :)

2009-01-14 @ 12:14:54
URL: http://monisalisan.blogg.se/
Postat av: Marika

Heej tjejen. Aaa jag blir galet peppad av att lasa din blogg. Fan vad duktig du ar!

Det det smoothie receptet, ar det natt du kan avsloja? hehe

Pussar!

2009-01-14 @ 15:37:16
Postat av: Marika

Ah tack :) Later riiktigt smaskigt :P hehe.

Allt ar kanon! Kanns som att jag har kommit igang oxa, dock bara gatt tre dagar. Haha, men kanns att jag verkligen vill denna gangen! Da ar det skiit bra att du med ar pa gang for man blir ju faktiskt peppad av det! :D

Inte rokat pa fyra dagar nu heller. Gryymt stolt :D Far se hur det gar med det men jag SKA forsoka! :D

Saknar dig. Maste dra ihop ganget nar jag kommer hem och halsar pa i sommar!!

Pusspuss!!

2009-01-14 @ 17:42:44
Postat av: Emma

hej. får varken tag på Leo eller Pajanen men tänkte lite blygsamt fråga om du vill framföra att jag gärna har en mysig dejt med båda två! :-)





Pussokram din arbetskollega

2009-01-15 @ 00:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0