Nya mobiler :)

Så var även denna dagen förbi !

Vi firade som sagt Morgan lite lätt hos mina föräldrar :)
Åt spagetti & köttfärssås  och bara umgicks !
I födelsedagspresent fick Morgan godis och en ny mobil (!)
Tror till och med att den inte ens finns i Sverige så han lär ju bli ensam om den ;)
(ska lägga upp bild på den här imorgon)

Även jag fick en ny mobil ! C905 tror jag att den heter Den med 8.1 megapixel !
Så nu jävlar ska jag fota som aldrig förr  ! :)

För er som inte känner mig så jobbar min pappa alltså på Sony Ericsson (även jag har jobbat lite där)
Så det är alltså inte så att han springer och köper mobiler till var o varannan människa !

Snart ska jag hoppa i sängen för klockan ringer minsann redan 10 i 7 imorgon bitti !

                                                                          
En nöjd och belåten födelsedagsgris ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Mm nu får vi bli duktiga på att fota och lägga ut bilder :) tvättar min andra maskin nu, kan ringa när jag slängt in den på tork :)

2009-01-09 @ 11:09:10
URL: http://jooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0