Puma

Var ju som sagt på Team Sportia igår.
Dom hade sjukt mycket fina kläder, jag är ju dock helt pank !
Idag kom jag helt plötsligt på att här ligger ju ett presentkort här hemma
på Team Sportia .. 300 kronor till och med :) 

älsklingen sa att jag fick ta det om jag ville (han fick det i julklapp förra året)
eftersom att det ändå inte blev användt annars ! Tack hjärtat <3

I eftermiddags begav vi oss alltså återigen mot Hässleholm :)
Självklart var det sjukligt svårt att välja något ! Fanns äckligt många snygga tajta
träningsbyxor och linnen. Men eftersom att tanken är att jag ska gå ner en hel del
i vikt, och eftersom att det troligtvis kommer gå ganska snabbt nu de första veckorna
så kändes det ganska onödigt att lägga pengar på kläder som förhoppningsvis
är på tok för stora om några månader..

Därför blev det en prissänkt (349:-) Puma hoodtröja :) I love it !



Blir ingen solning ikväll tyvärr. Josefin har halvt migrän, och då är det ju onödigt !
Hoppas att vi kan sola imorgon istället :) Imorgon är det dessutom spinning :)

Saknar hjärtat en hel del ikväll  :-( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0