Rastlös

Idag var det egentligen tänkt att jag skulle på Pilates , men efter att ha hoppat
över gymmet i två dagar nu , kände jag att jag ville känna att jag tränade och valde därför
att gå på spinning istället för pilates :)

Tog i ännu mer än förra gången och svetten forsade ! najs !
Aldrig kunde jag väl tänka mig att spinning skulle va min grej, men jag älskar det verkligen :)
Imorgon blir det iallafall Box istället , hoppas att det är lika kul !

Är i alla fall hemma nu och dricker kaffe med Josefin !

Är sjukt rastlös på något konstigt sätt och måste verkligen hitta på något ikväll.
En till kväll i soffan och jag dööööör ! (lite dramatiskt kanske men ni fattar vad jag menar)
Lutar kanske lite åt GH-afton ;) men först ska ju grabbarna grus tvunget ut och sprätta .. mesar !

Är det redan tisdag ? Shit vad tiden går fort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0