Sorry

Ojoj, jag har verkligen varit dålig på att uppdatera här..
Det positiva är att jag har haft fullt upp med annat..
Vänner, kärleken, träning o.s.v.
Till exempel idag har jag tränat en timmes styrka + en timme på crosstrainern.

Blir bara ett snabbt inlägg nu också dessvärre.
Har lånat en ny bok av mami , (Män som hatar kvinnor) så jag ska
sträckläsa ikväll. Det är total avslappning för mig.
Morgan har redan bäddat ner sig så mysigt i soffan så nu ger jag upp här :)  mys !

Skriver ordentligt imorgon, jag lovar :)

Kommentarer
Postat av: Emma,

Hej mitt lilla fjun <3

Hur är läget med dig? Smakade det bra

med thaimat igår? :-)



Älsk, kanske vi kan ha kafferep imorgon?

:-) <3

2009-01-31 @ 17:20:33
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0