Sovmorgon !

Idag är det lördag , och jag har sovit ovanligt länge !
Var i och för sig uppe redan halv 7 en runda, skjutsade Morgan till Sösdala.
Han ska iväg på konferens i Åhus till imorgon.
Lite tråkigt men det passar faktiskt ganska bra eftersom att idag, tredje dagen på
Cambidge, ska vara den värsta dagen. Man ska tydligen vara trött, hänging, hungrig
och på allmänt dåligt humör (iallafall enligt broschyren) .
Sen imorgon ska man få en energikick, och allt blir mycket bättre !
Det ser jag verkligen framemot för igår och idag är riktigt tufft!

Dagen kommer därför flyta på i lugnt tempo , utan några större planer.
Blir nog att slänga sig 20 minuter i ett solarium dock :)
Tycker att jag är värd det !

Påbörjade en ny  bok igår dessutom. En deckare så jag lär väl sitta fastklistrad i den :)
Josefin är dessutom här och håller mig sällskap! 

Skam att Blondinbella åkte ut . Försök se förbi personligheterna och kolla på dansen
istället. Jag menar hon var ju knappast sämre än Kitty, Hasse Aro eller Carl Jan.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Tjaaa jude :D

klart som fan att jag hinner med en fika, stannar för tio dagar. :D Men jag hör av mig när jag är hemma :D <3

2009-01-24 @ 14:54:33
URL: http://michellejennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0