Sentimentala

Kvällen igår var mysig !
Det hände dock nånting med strömmen så vi kunde inte kolla på tv ,
vi satt därför bara i soffan med datorn i högsta hugg och hade det mys  !

Klockan tolv begav jag mig mot Sösdala för att hämta upp Morgan .
 Emma och Josefin begav sig då mot Höör.

Morgan var småfull , men framförallt pratglad ! :)
VI kom hem , Morgan fixade med strömmen så att allt funkade som det skulle igen :)
Vi satte oss i soffan , han tog en ny öl och jag tog ett glas vin , mest för sakens
skull ! Och sen pratade vi ! Vi pratade mer än vi nånsin gjort förr !

Om det förflutna, om hela vårt förhållande från dag ett, om alla hinder som uppstått
längs vägen, om nutiden, om framtiden and so on .
tjugo i fem imorse fick vi helt enkelt tvinga oss att sluta
(o då hade vi ändå spenderat sista timmen i sängen)
Vi somnade tillslut näranära varandra , tomma i huvudet men lyckliga !

Sov därför ganska länge idag och just nu äter jag faktiskt frukost ;
knäckebröd med ost, kalkon och röd paprika :)

Om någon timme kommer ungarna , och sen är här nog full rulle ett dygn !

M - you are the answer to my prayer´s from up above

Kommentarer
Postat av: Køb bananer

Åh, det låter mys <3

Själv låg jag uppe till klockan 6 imorse och spånade på schemat till sommaren, hahahah. idiot !



Och din frukost låter gott, gottgottigottgott ! :-D

<3<3<3

2009-01-04 @ 14:29:00
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: sofie

aaw, fan vad gos! <3

2009-01-05 @ 12:35:55
URL: http://metrobloggen.se/sofieeifos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0