En helg som alla andra

Studentfesten i fredags var rolig :)
Vissa saker roligare än andra men överlag en lyckad kväll!
Var hemma runt 2 tiden ? Somnade ganska så direkt ;-)
Vaknade till vid halv 11 dagen efter. Josefin skulle nämligen & jobba
så jag fick snällt köra in henne till höör! Efter det åt jag en ljuvlig frukost
med älsklingen innan vi slängde oss i soffan igen och spenderade några timmar
där med att vara allmänt bakfull. Återigen hade jag gjort tabben att lova att festa
nästa dag igen. På fyllan är man ju alltid taggad och känner att man absolut kommer
kunna supa lika jävligt nästa dag. Hmm, knappast. Denna gången hade jag lovat
Ida att dra upp till Sweden rock. Som tur var så var hon lika sliten & bakis som jag
så vi ändrade på våra planer lite :). På eftermiddagen körde jag hem en runda till
Emma för att ta förväl. Lycka till e & e , ni kommer ha den bästa sommaren i era liv.
Efter det körde jag raka vägen till mami & papi där jag mötte upp Morgan
och vi åt underbart grillat ! Josefin och Fredrik körde sen med oss hit och även Ida & kalle kom.
Vi drack någon öl till fotbollen. Matchen var dock en plåga att se och när den var över
satte vi i den nya Wallander filmen. Alla körde härifrån runt 12 och jag & M somnade som stockar.
Imorse ringde klockan sju (hur hade det gott om jag dragit till sweden rock?).
Upp o hoppa o raka vägen till jobb. Nu är jag hemma efter världens drygaste åtta timmars pass
och mina planer inför ikväll är : absolut ingenting . Jag och Morgan har dessutom besämt
oss för att dra ner till Hardys för kvällsmat. Ingen av oss pallar laga något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0