Fredag igen

Fredag igen, var tar veckorna vägen ?
Denna veckan har jag mest fixat här hemma.
Var på Ikea i måndags , fick nämligen en jäkla massa Ikea presentkort på
kalaset i söndags. Handlade äntligen mina hyllor som jag har tjatat om i en
evighet typ. ;-) Det blev gudomligt, kan kanske lägga upp en bild senare !
Sen har jag mest umgåtts med fina vänner. Mest Emma, som sorgligt nog
åker tillbaka till Sunny Beach på söndag :(
Igår var jag ute o gled i corvetten :) Morgan har nämligen lånat den för att
skjutsa Fredriks bror som tar studenten idag.

Nu kommer iallafall Emma snart hit för en kopp kaffe innan jag ska köra upp till
jobb för att gå igenom schemat och lite sånt. Senare ikväll blir det feeeest :)
Studentfest till o med !

Hörs senare eller imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0