Ikea

Hjälp, vad denna veckan har gått snabbt. Helt galet ju !
Veckan har iallafall bestått av jobb, ikeabesök, och ytterligare lite jobb.
Imorgon är jag äntligen ledig :) Helskönt!
Fick i varje fall köpt mitt soffbord. (det i Lack-serien så att det matchar mina hyllor)
Typiskt nog så gör dom tydligen inte tv-bänkarna i Lack-serien i Ek.
Och det är ju ek jag har på hyllorna och soffbordet så det hade nog sett dumt ut
med en annan färg, eller träslag. Får väl hitta någon annan tvbänk i ek.
Nu börjar här i allafall bli ganska fint här hemma. :) Men man är väl adrig helt nöjd.
När vi har mer pengar igen så får vi passa på att byta ut ytterligare lite grejor.
Bland annat så vill jag ha nya soffor och nytt köksbord + stolar.

Ikväll blir det slappe. Kommer säkert att somna i soffan innan klockan slår tio.
Så har det varit hela helgen hittills :) Men imorgon ringer ju som sagt inte klockan
07.00 så ikväll ska jag försöka hålla mig vaken lite längre!

(kommer snart en bildbomb från den senaste tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0